מה חשוב לדעת כאשר את מחפשת סלון לשמלות כלה
סלון שמלות כלה משרת את הכלה מהיום הראשון למדידות ועד ליום החתונה שבו עליה להיראות יפה כפי שרק חלמה.

בסטודיו של "עידן בלבן" ישנו מגוון רחב של שמלות כלה ושמלות ערב, כולן ייחודיות וגם אם לא תמצאי את השמלה הייחודית לך, תוכלי לבקש לעשות אחת כזו עם אותו דגם הבד ובעיצוב הרצוי לך. בסלון ישנן תופרות ומודדים שיעשו ימים כלילות על מנת להשלים את מלאכת העיצוב והתפירה, ואף יוכלו להתאים לך הינומה בעיצוב אישי, תכשיטים ושאר פריטים אשר יתווספו לשמלה.

 

על מה יקפידו בסטודיו "עידן בלבן" ?

בראש ובראשונה חשובה הנוחות שלך בשמלה. גם אם בחרת בשמלה מיוחדת מאוד הנראית עלייך ממש כפי שרצית, היא יכולה להיות גם הדבר שהכי תסבלי ממנו לאורך הערב אם תתעסקי רק בשמלה ייהרס לך היום המיוחד לו ייחלת. הדבר החשוב ביותר הוא כי ביום החתונה שלך תהיה  משוחררת ושמחה, תפזזי מרוב אושר- אחרי הכול את הכלה וזה היום המיוחד שלך.

אם תבחרי שמלת כלה שאינה מתאימה לך תיאלצי למצוא את עצמך מדי פעם נעלמת "מעיני הקהל" כדי לסדר את השמלה.

אצלנו זה לא יקרה לך, יש לנו בסטודיו תופרות מיומנות ומקצועיות אשר יתאימו לך את השמלה באופן מצוין למידותיך.

הבחירה בידך– תוכלי להינשא בשמלת כלה מדהימה במחיר שיתאים לכיסך. זה עיצוב אקסקלוסיבי למידותיך, הכול בהתאמה אישית כשאת בעצמך שותפה פעילה לעיצוב השמלה, זו תהיה השמלה שלך, שמלה שאינה נמכרת בחנויות מעצבים שעשרות בנות לבשו את אותו הדגם לפניך, תהיה מיוחדת ביום המיוחד שלך.

חשוב מאוד לבחור תופרת ומעצבת שעליהן תוכלי לסמוך, תגיעי ליום החתונה רגועה ובטוחה שהשמלה שרצית זו השמלה אותה תלבשי ביום חתונתך.

ותמיד תזכרי את מלכה ליום אחד.

חברה נהדרת שאנחנו ממליצים לשמלות שושבינות , שמלות לילדות ושמלות בת מצווה – פטיטו בע"מ