שמלות כלה בהריון – יש דבר כזה

שמלות כלה בהריון הן שמלות שעוצבו במיוחד לכלות בהריון כשהמאפיין הבולט ביותר בהן הוא הגמישות של הבד באזור המותן, מה שמאפשר למתוח את בד השמלה בהתאם לגודל הבטן.להיות בהריון בזמן החתונה זה כבר לא משהו שאי אפשר לפגוש, וכיום ישנן כלות רבות שנמצאות כבר בהריון הראשון שלהן בזמן החתונה. להריון זה ישנן השלכות שונות על התנהלות הכלה בנושא האלכוהול, אך יש לו גם השלכות בעניין שמלת הכלה אותה תלבש הכלה.

ובכן, שמלות כלה בהריון המיועדות לנשים בהריון אינן צריכות להיות פחות אטרקטיביות או פחות מעוצבות כהוא זה מאשר שמלות כלה המיועדות לכלות שאינן בהריון. האלמנט היחיד שצריך להיות שונה הוא היקף המותניים. שמלות כלה לנשים בהריון צריכות להתאים את עצמן להיקף הבטן ההריונית, ועל מנת ליצור שמלות המתאימות לכמה שיותר כלות בהריון, עושים שימוש בבד אלסטי שאותו בדרך כלל מכסים בשכבות בד מעוצב, כך שהבד יכול להתרחב בקלות בהתאם להיקף הבטן, והשמלה עדיין נותרת מעוצבת ואטרקטיבית.
ובכן, התשובה היא בהחלט כן, והזמנת שמלת כלה הריונית הוא למעשה הפתרון שבו בוחרות מרבית הנשים בהריון. יחד עם זאת, בתהליך ההזמנה יש לקחת בחשבון את היקף הבטן הצפוי בזמן החתונה, ולא במועד ההזמנה, שכן במרבית המקרים ישנו מרחק של חודשים רבים בין שני המעמדים הללו. במקרה זה, ניתן לעצב את השמלה ללא אלמנט אלסטי, ובהתאמה מלאה לבטן ההריונית הצפויה, אם כי כדי לשמור על מרווח בטחון, חשוב לשמור אלמנט אלסטי מינימלי על מנת למנוע לחץ גבוה על הבטן ההריונית. אנו נסייע ונכווין אותך לאורך כל התהליך של ההתאמה האישית, כך שהשמלה תתאים בדיוק לבטן שלך במועד החתונה.

שמלות כלה הריוניות יכולות להגיע בכל סגנונות העיצוב ללא שום הבדל משמלות כלה רגילות. חשוב להבין שההבדל היחיד בין כלה הריונית וכלה לא הריונית הוא היקף הבטן. בעיצוב השמלה אפשר ליישם כל סגנון עיצוב מועדף, קלאסי, מודרני, צנוע, פשוט, וינטאג' או כל סגנון עיצוב אחר, אך בהחלט יש לקחת בחשבון גם את הבטן, וגם את התרחבות החזה ואולי אף הידיים. שמלות כלה להריון יכולות לחלוטין להיות שמלות אטרקטיביות ומיוחדות, שמלות יוקרתיות בהן משולבים בדים יקרים ואלמנטים של עיטור יוקרתי, וכל העדפה אחרת של הכלה יכולה לבוא לידי ביטוי במלואה, כל עוד דואגים לכך שהבטן ההריונית תתאים ותתרום לעיצוב, ולא תגרע ממנו. בסלון הכלות שלנו תוכלי למצוא מגוון רחב של שמלות המותאמות לכלות בהריון, מהן תוכלי לבחור בסיוע הצוות המקצועי שלנו.