שמלות כלה וינטאג'

בעולמות רבים של עיצוב, סגנון הוינטאג' הוא סגנון עיצוב שנחשב לסגנון מיוחד, ומביא איתו קווי עיצוב מתקופות קודמות החל משנות ה 70 של המאה הקודמת ועד המאה ה 13 או ה 14. שמלות כלה קלאסיות הן למעשה שמלות כלה המבוססות על קווי העיצוב והקונספט המקורי של שמלות הכלה, ולכן נחשבות גם בתור שמלות כל וינטאג'. למעשה, הוינטאג' בעולם זה הוא דווקא הפורמט הקלאסי, וזאת בניגוד למשל לעולם עיצוב הרהיטים, הספות, הסלונים, המטבחים וכדומה.

אם בעבר היו מספר דגמים של שמלות כלה, שאותם לבשו כל הכלות לליל כלולותיהן, הרי שהיום העולם של שמלות הכלה הוא עולם רחב מאוד, עולם שבו מעורבים מעצבים רבים ובתי אופנה גדולים המחדשים ומגוונים את שלל האפשרויות מהן ניתן לבחור. יחד עם זאת, ישנן שמלות כלה קלאסיות המתאפיינות בעיצובים קלאסיים כדוגמת עיצוב הפעמון, שמלות עם שובל ארוך מאחוריהן, ובאופן כללי שמלות בעלות קווי עיצוב קלאסיים שאכן הופכים את הכלה ליפה בנשים, אך אינם מציבים את השמלה לפני הכלה.
סגנון עיצוב וינטאג' הוא סגנון שאפשר לייחס לו מגוון רחב של מאפיינים כמו קפיטונאז', עיצוב משבצות, כפתורים במקום רוכסנים וכדומה, אך המאפיין הבולט ביותר של שמלות כלה בעיצוב זה הוא היכולת שלהן ליצור את האווירה המלכותית של מעמד החתונה, תוך שימוש באלמנטים פשוטים, קלאסיים, ובעיקר בהמון בד. שמלות כלה וינטאג הן בדרך כלל גם שמלות צנועות אך מהודרות. הן צנועות במובן של עומק המחשוף, אורך השמלה ואורך השרוולים, אך מהודרות בכמות הבד שהן עשויות ממנו, באורך השובל ובנוכחות הכללית שהן יוצרות.
אם את מחפשת שמלת כלה בסגנון עיצוב וינטאג', בסלון הכלות שלנו תוכלי למצוא מגוון רחב של דגמים אטרקטיביים. בסיוע הצוות המקצועי שלנו, תוכלי לבחור דגם בסיס שאותו תוכלי להתאים באופן אישי על פי ההעדפות שלך, וכן תוכלי למצוא דגמים מוכנים ישירות מן המדף בדיוק על פי טעמך ללא כל צורך בביצוע שינויים, והכל בסיוע צוות מקצועי שיעניק לך יחס מקצועי ואישי.

אופציה נוספת עבורך בבחירה בסגנון הוינטאג' היא האופציה של שמלה המעוצבת בהתאמה אישית מלאה לצרכייך והעדפות האישיות שלך. שמלה זו תהיה בדרך כלל יקרה יותר, היא תצריך ממך מעורבות גבוהה בתהליך העיצוב והתפירה, אך זו היא שמלה שעוצבה ונתפרה במיוחד עבורך, וכמוה יש רק אחת, בדיוק כמו כלה בליל כלולותיה. אנו מציעים גם שירות של עיצוב שמלות בהתאמה אישית.