שמלה להשכיר - שמלות כלה להשכרה - עידן בלבן ראשון לציון

בסטודיו של "עידן בלבן" תמצאי מגוון גדול של שמלות כלה להשכרה

ביום חתונתה של הכלה יש לה הילה שמקיפה אותה, זוהר ותום שמסמלת השמלה הלבנה בה היא מתחתנת. שמלת כלה מעוצבת על גוף הלובשת, ולפיכך מתאימה בדיוק למידות הכלה.

לעיתים שמלות מעוצבות יקרות ולא מתאימות לכל כיס מכיוון שמושקעת בשמלות כלה – העיצוב, ההתאמה וחומרי הגלם היקרים המצדיקים את המחירים יקרים, והרבה פעמים כלות מחפשות שמלות כלה להשכרה במקום לקנות אותן.הפתרון המושלם הוא לשלב את שני הייתרונות של שתי האפשרויות – כן, הטריק הוא למצוא שמלה משומשת שכבר קרובה למידות ולסגנון ולהתאים את השמלה באופן אינדווידואלי ואישי לגוף ולצרכים והרצונות שלך.

שמלות כלה בכל גודל ובכל סגנון

רכישת שמלת כלה תמיד מתוכננת להיות עניין חד פעמי.  כשמדובר על שימוש חד פעמי של מספר שעות ללבישתה זה לא משתלם להשקיע ממיטב כספכן ולקנות שמלה שנתפרה ועוצבה במחיר אלפי ואף עשרות אלפי שקלים. ולכן בתעשיית שמלות הכלה קיימות שמלות להשכרה.
בסטודיו "עידן בלבן" תמצאו שמלות כלה זולות להשכרה לחתונה או שמלות ערב
ישנן שמלות כלה מעוצבות המשמשות גם כשמלות ערב. כל עיצוב המראה מורכב מפריטי לבוש שניתנים לשימוש חוזר לפעמים (נעליים, עליונית, שמלה ועוד).

תוכלו אפילו לשכור שמלת כלה לערב – כשמדובר באירוע מיוחד, אשר מצריך לבוש אלגנטי ויוקרתי, יש שמלות כלה שיכולות להתאים ולתת מראה זוהר ומיוחד גם אם את לא מתחתנת.

בנוסף לשמלות הכלה להשכרה, יש עוד הרבה סיבות להשכיר שמלה

אמנם אנו מתמחים בשמלות כלה אך גם בשמלות ערב לכל מטרה. באופן טבעי יש לנו הרבה אמהות של כלות , חברות של הכלה ומשפחה אשר נהנות למצוא אצלנו שמלת ערב מותאמת , בין אם זו שמלה לקניה או שזוהי שמלה להשכיר לאירוע בלבד. הפתרון מומלץ ומאוד נוח לאם הרוצה ללוות את בתה, כך גם מלווים ועוזרים לכלה בהתארגנויות הרבות וגם מוצאים פתרון זול ומותאם וללא איבוד זמן ומאמץ מיותר. ניתן גם להחזיר את השמלות ביחד וכך הכל הופך לחוץ פחות, נוח ומהנה הרבה יותר.