ברכה סעידוב, המעצבת הראשית והרוח החיה מאחורי סטודיו עידן בלבן

איך הכל התחיל? התחלתי לעסוק בתפירה עוד כנערה בת 13, בברית המועצות (לשעבר). כשבגרתי היה לי ברור שאני רוצה להתמקצע בתחום ואכן הלכתי ללמוד עיצוב ותפירה באופן רשמי.עליתי לארץ כשמלאו לי 19 והמשכתי לעסוק בתחום הזה שאני כל כך אוהבת.

התחתנתי , ילדתי ארבעה ילדים והחלטתי להמשיך בלימודיי, הפעם עיצוב אופנה בשנקר . נהניתי מאוד מהלימודים שם ועם סיומם בחרתי להתמקד בכיוון שדיבר אליי במיוחד – שמלות כלה וערב.

כשהביקוש עלה, הבנתי דבר עסקי חשוב – עסק לא יכול להישאר באותו מצב, חייבים להתקדם כל הזמן, לפיכך, החלטתי לפתוח את הסטודיו "עידן בלבן" לעיצוב שמלות כלה וערב.

הייחודיות של סלון הכלות

ניסיון של 40 שנה בתחום העיצוב ואיתו, לצד שפע של עצות מקצועיות – אנו מביאים לכלות. בנוסף, אני גאה מאוד במגוון הגדול של הבדים היוקרתיים והאיכותיים שיש לנו, המיובאים במיוחד לשמלות כלה.

מגוון הבדים והאלמנטים המשלימים יחד עם הנסיון הרב, מבטיח שפע של עיצובים המותאמים ומדברים לטעמה האישי של כל כלה , דבר אשר מביא סיפוק גדול והנאה הן לכלה והן לנו, אנוכי והצוות המקצועי,  כיוצרים ונותני שירות.

מילה לסיום מהמעצבת ברכה סעידוב

"אני זוכרת היטב את השמלות הראשונות שהתחלתי לעצב, שמלות כלה קלאסיות – וינטאג  ושמלות כלה צנועות עם תחרה וחרוזים. המון עבודת יד הושקעה בהן, הכלות היו מאושרות מהמראה שלהן ואני חשתי התרגשות לעזור להן להגשים חלום.