רוצות שמלות כלה זולות ומהממות? תלוי עד כמה אתן מפונקות!

האם על מנת להשיג שמלת כלה זולה תהיי מוכנה להתפשר מעט ולנסות שמלת כלה יד 2 ? אם כן זה ישתלם לך מאוד! מדובר על מאות אחוזים של חיסכון שאנו בעידן בלבן מקדמים בברכה ובאהבה, אחרי הכל לזוגות הצעירים החתונה היא רק ההתחלה של הדרך וצריך להתחיל ברגל ימין עם החלטות חכמות. בעוד מחיר שמלת כלה התפורה במיוחד לכלה יכולה להגיע למחיר של 8000 עד 10000שקל , ניתן למצוא אצלינו היום שמלות כלה יד שניה במחיר המתחיל אפילו ב2500 שקל.

במשך שנים הצטברו לנו במלאי מאות שמלות שהיו בשימוש פעם אחת בלבד, עשויות בדים איכותיים ביותר והמתאימות מאוד לשימוש אחד נוסף לפחות ללא ירידה באיכות .שפע הבחירה קיים עד גמר מלאי השמלות מיד שניה. שימו לב כי במחירים שאנו מציעים יש לא מעט דרישה ומלאי זה צפוי להיגמר בתוך מספר חודשים.
אחת האפשרויות להשיג שמלות כלה זולות נובע מאחד מהמאפיינים הייחודיים של ענף שמלות הכלה. העניין הוא שרב השמלות למעשה לא נמכרות אלא מושכרות לערב אחד בלבד.השמלות שכמעט ברגע הפכו להיות שמלות כלה יד שניה פשוט לאחר ערב אחד בלבד של שימוש, מוצאות את דרכן חזרה לסלון הכלות וכך למעשה הולכת ומצטברת כמות של שמלות יפות וכמעט כמעט חדשות.בטח חבל לזרוק מצד אחד ומצד שני לא תמיד יש להן דרישה גדולה ולו רק בשל העובדה שהן לא חדשות לגמרי.
אומנם כל שמלת כלה מותאמת באופן אישי לכלה אבל הרבה מאוד משמלות הכלה שלנו הן במצב המאפשר תיקונים והתאמות כפעמיים  שלוש פעמים וזאת בלי לפגוע באיכות הבד או ברמה של השמלה וזאת מכיוון שהבדים שאנו משתמשים בהם הם ברמה איכותית מאוד גבוהה מלחתחילה . בנוסף, רב הנשים בסופו של דבר נמצאות בטווח של הגדלים S M L ורב השמלות שברשותנו הן בשלושת הגדלים הנפוצים האלה, דבר המאפשר שימוש מחדש בקלות והיצע גדול לכל אחד מהגדלים.על ידי תיקונים קלים אשר מתבצעים בסלון הכלות עידן בלבן על המקום ועל ידי צוות מסור ומקצועי ביותר , ניתן לחדש ולהתאים שמלה שכבר היה בה שימוש.
האפשרות השניה להשיג שמלות כלה בזול הוא לבחון את הקולקצייה של שנים קודמות. יש לנו המון שמלות חדשות לגמרי משנת 2013 ושמלות כלה 2014 למשל שהן עדיין אופנתיות ויפות מאוד, הרי אחרי הכל שמלות כלה נפוחות ושמלות כלה צנועות למשל, תמיד היו ותמיד יהיו אופנתיות, למעשה אפשר לאמר על שמלות הכלה שאנו מחזיקים משנים קודמות שהן עדיין רלוונטיות כל עוד נשים ירצו להתחתן עם שמלה לבנה קלאסית – דבר שלא ממש השתנה כבר מאות שנים.
עידן בלבן ממוקם בראשון לציון המהווה מיקום מרכזי מושלם לכל מי שמחפשת שמלות כלה זולות במרכז.ניתן להגיע אלינו לראשון תוך 20 דקות מבת ים על כביש איילון או תוך 37 דקות בלבד דרך כביש 4 למי שמגיעה אלינו מתל אביב והגיעה לדף זה באתר שלנו אחרי חיפוש "שמלות כלה זולות בתל אביב". למי שמגיעה מחולון – כדאי מאוד להתאמץ קצת , בסך הכל 18 דקות נסיעה בערך. סלון הכלות שלנו ממוקם ברחוב הרצל שהוא רחוב קל למציאה, מרכזי וראשי בראשון לציון ויחד עם זאת יש המון חניה מסביב.

בנות, כולנו יודעות שהמחירים של כל דבר במרכז יותר גבוהים וקשה למצוא שמלות כלה זולות במרכז בכלל ובתל אביב בפרט.לא תמצאו בקלות מקום מקצועי בעל היצע גדול כזה של שמלות כלה יד שניה כאן באזור המרכז במחירים נמוכים כאלה של החל מ 2500 שקל ועד 5000 וכדאי לכן לעשות מאמץ ולהתגלגל אלינו (-:

נשמח מאוד לארח אתכן אצלינו ואנו , ברכה סעידוב והצוות של עידן בלבן נעשה כל מאמץ להוציא אתכן מרוצות.